WeCreativez WhatsApp Support
Suntem aici sa te ajutam! Scrie-ne mai jos direct pe WhatsApp!
Buna, cu ce va putem ajuta?

haine sh magazin imbracamintesh.roAti deschis un magazin second hand de haine si vreti sa aflati cum puteti avea mai multe vanzari? Intr-un articol anterior povesteam Cum sa cumparati haine second hand engross ieftine, respectiv Cum se comercializeaza hainele sh la kg.

Afacerile cu haine second hand s-au extins foarte mult in Romania, iar concurenta in acest domeniu este in crestere continua.  Prin urmare, cum facem sa mentinem succesul magazinului second hand sis a crestem vanzarile? Care sunt factorii care diferentiaza un magazin de haine second hand de succes de celelalte afaceri cu haine sh?

Acum nu mai este un secret nici faptul ca “La baza succesului  magazinelor second hand sta un depozit de haine en gros cu preturi mici.” Obiectivul dvs. principal, in calitate de proprietar al unui magazine de haine si incaltaminte sh, este acela de a convinge clientii potentiali ca magazinul dvs. de haine sh are cele mai bune oferte, ofera cele mai bune servicii si cele mai bune haine (haine de calitate crema).

Cum crestem vanzarile intr-un magazine de haine second hand?

Cresterea vanzarilor intr-un magazin de imbracaminte sh inseamna sa  reusiti sa priviti afacerea dvs. din exterior, astfel incat sa intelegeti exact care este experienta clientului in magazinul dvs. de haine sh, ce isi doreste clientul dvs. si cum il puteti fideliza.

7 secrete ale magazinelor de haine second hand pentru cresterea vanzarilor:

1. Pretul si calitatea hainelor second hand

O intrebare pe care sa o aveti mereu in vedere atunci cand achizitionati marfa de la un depozit sh: “Hainele second hand crema se vand mai bine decat hainele sh foarte uzate?”

Exista doua categorii distincte de solicitari de marfa sh venite din paartea antreprenorilor cu magazine de haine sh:

a) Magazinele de haine second hand care solicita doar haine second hand crema (haine sh de calitate superioara). Acestia sunt antreprenorii care cauta nu pretul cel mai mic, ci pe care ii intereseaza in primul rand calitatea marfurilor sh. Acestia sunt clientii care au inteles ca marfa de calitate este cea care este cautata de catre clienti, care poate fi expusa in magazin si care in final se vinde.

b) Magazinele de haine second hand care solicita hainele sh cu cel mai mic pret. De multe ori afacerile cu haine sh aflate la inceput de drum cauta sa cumpere engros haine sh cu cele mai mici preturi.  Incercam, de fiecare data, sa le explicam acestor antreprenori si importanta achizitionarii unor haine second hand de calitate. Ganditi-va, de exemplu, astfel: hainele second hand care nu prezinta o calitate buna nu pot fi expusa in magazin. Si in cazul incare marfa de proasta calitate este expusa in magazin, de cele mai multe ori hainele foarte uzate nu se vand.

Este foarte greu sa convingeti un client sa cumpere haine de proasta calitate, fie ele si second hand sau haine foarte ieftine. Prin urmare, atunci cand achizitionati haine sh la kg, ganditi-va in aceeasi masura atat la pretul de achizitie engros, cat si la calitatea hainelor sh. In final, clientul doreste sa cumpere haine sh de calitate la un pret convenabil, iar dvs. doriti sa vindeti exact aceste haine pe care ei le cauta, nu-i asa?

2. Imbunatatiti modalitatea de prezentare si designul magazinului de haine sh

Revizuiti modalitatea de compartimentare si expunere a produselor in magazinul de haine sh. Asigurati-va ca marfa este asezata in functie de categoriile de produse, marfa poate fi gasita usor de catre clienti si amplasarea hainelor sh si a celorlalte articole din magazine urmeaza un fir logic. Nu vom aseza in acelasi loc o rochie pentru dame cu un costum de barbati, de exemplu. In caz ca nu o faceti deja, folositi manechinele pentru prezentarea hainelor second.

3. Adaugati nu doar haine sh in magazin, ci aveti marfa diversificata in magazine

Pe langa articolele sezoniere de imbracaminte sh si incaltaminte sh, adaugati un mix de produse fara sezonalitate, care pot fi cumparate oricand de catre clientii dvs. Cateva exemple de produse sh pentru casa cu care puteti diversifica oferta magazinului dvs. second hand sunt: prosoape, cearceafuri , perdele, lavete industriale de sters, jucarii pentru copii etc.

4. Implementati oferte speciale si reduceri de pret pentru hainele sh

Pentru anumite articole de haine sau incaltaminte sh, implementati oferte speciale sau reduceri de pret. Reducerile nu doar ca vor atrage clientii potentiali in magazinul dvs., insa aveti sanse mai mari de a-i transforma pe acestia in cumparatori. Puteti fi inventivi in ceea ce priveste oferirea de reduceri. Puteti aplica metoda clasica de reduceri procentuale pentru toate produsele second din magazin sau pentru o categorie de produse sh (ex: 10% reducere pentru gecile de iarna doar in aceasta saptamana) sau puteti oferi clientilor oportunitatea de a cumpara, de exemplu, trei perechi de blugi second hand si primesc o reducere de 25% la cea de-a treia pereche de blugi cumparata.

5. Implementati politici de customer service in magazinul de haine sh

Asigurati-va ca satisfactia clientului este o prioritate in compania dvs. Sunt toti angajatii din magazinul sh prietenosi cu clientii si incearca sa ii ajute pe acestia sa se decida in vederea cumpararii produselor expuse in magazin? Clientul este cel centrul afacerii dvs, prin urmare asigurati-va ca faceti tot posibilul pentru ca acesta sa se intoarca in magazin si sa cumpere din nou.

6. Promovati-va oferta si magazinul de haine sh

Promovati-va magazinul de haine si incaltaminte second hand.  Pentru ca oamenii sa stie ca existati si sa va cunoasca oferta de produse, invetiti in promovarea magazinului de haine sh. Creati-va un site de prezentare a magazinului de haine second hand, pagina de Facebook, impartiti flyere tuturor celor care intra in magazinul dvs., creati carti de vizita si distribuiti-le tuturor cunoscutilor, astfel incat tot mai multe persoane sa stie despre magazinul dvs. Aveti grija sa specificati in promovare, care sunt motivele pentru care oamenii ar veni in magazinul dvs. de haine sh, unde sunteti localizati si cu ce va diferentiati de concurenta.

7. Faceti un studiu de piata local, aflati care sunt preturile si oferta firmelor concurente

Sunt preturile dvs. mai mari sau mai mici fata de concurenta? Cum se diferentiaza hainele si produsele second hand pe care le comercializati dvs. fata de cele ale concurentei?

Spuneam intr-un articol anterior, intitulat “Hainele second hand ca oportunitate de afacere”, ca succesul unui magazin second hand depinde de preturile produselor sh, dar si de calitatea acestora.

Ne dorim sa contribuim la succesul magazinului dvs. second hand. Contactati-ne pe email, telefonic la 0786.329.268 (Valeria, depozit haine sh), vizitati depozitul de haine second hand din Slobozia, Ialomita sau  solicitati oferta de haine sh engrosincaltaminte secondcarpe de sters (lavete industriale) si alte produse sh fara sezonalitate pentru magazinul dvs. de haine sh. Va multumim si va asteptam cu mult drag.

15 comentarii adaugate pentru “Magazin de haine second hand. Care este secretul pentru succes si cresterea vanzarilor?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *