WeCreativez WhatsApp Support
Suntem aici sa te ajutam! Scrie-ne mai jos direct pe WhatsApp!
Buna, cu ce va putem ajuta?

Gestionata corect, vanzarea de haine second hand poate fi  o afacere de succes, chiar si fara investitii initiale uriase.  In cazul in care ati decis sa deschideti un magazin second hand, ati selectat si achizitionat imbracaminte sh deja de la furnizorul de second hand haine en gross, veti gasi utile cateva sfaturi pentru succesul magazinului dvs.

Am scris intr-un articol anterior despre magazinele de haine second hand, secrete pentru succes si cresterea vanzarilor. La cererea clientilor nostri, revenim cu completari si secrete pentru succesul magazinelor de haine second hand. 

Factori de succes pentru magazinele de haine second hand

  1. Alegerea locatiei magazinului de haine second hand

Succesul magazinelor de haine second hand depind in mare parte de locatia aleasa. Cea mai buna locatie pentru magazinul de haine second hand nu este neaparat acolo unde este aglomeratia mai mare, ci acolo unde clientii potentiali va pot gasi cu usurinta. Pe de alta parte, va puteti gandi la o locatie care sa aiba in vecinatate afaceri cu servicii complementare (ex: croitorie).

De exemplu, chiria unei locatii in spatiile rezidentiale poate costa de trei ori mai putin decat cele din centrul oraselor si totodata pot aduce un profit mult mai mare.

  1. Achizitia de haine second hand en gross

Selectarea unui furnizor de haine second hand si achizitia inteligenta de haine second hand en gross este al doilea factor de succes pentru magazinele de haine second hand. Cumpararea de haine second hand crema sau raportul calitate pret imbracaminte second hand este cu mult mai importanta decat achizitia celor mai ieftine haine second hand. 

In principiu, putem spune ca exista doua tipuri de marfa second hand: haine second hand de calitate si haine second hand ieftine. Exita posibilitatea de a achziitiona doar una din aceste doua categorii de marfa second sau de a combina aceste doua categorii. Bineinteles, alegerea categoriei de produse second hand se face doar dupa ce ati definit care sunt clientii potentiali, cui va adresati.

  1. Definirea clientului potential si frecventa achizitiei de haine second hand

Atunci cand achizitionati marfa second hand crema, aveti sanse crescute pentru fidelizarea clientilor care prefera calitatea. Pe de alta parte, marfa second hand foarte ieftina poate atrage un numar mai mare de clienti, insa va expuneti unui risc mai mare in ceea ce priveste vanzarea si fidelizarea clientilor.

Cantitatea minima de marfa second hand necesara la deschiderea unui magazin de haine second hand este de aproximativ 10-15 kg per m2. In plus fata de marfa etalata in magazin, este nevoie sa  va asigurati ca aveti marfa permanenta  in stoc.

In functie de cantitatea de haine second hand engross necesara, veti decide sa faceti noi achizitii de marfa second hand o data sau de doua ori pe saptamana.

Alte sfaturi de succes despre achizitiile de haine second hand:

Contactati-ne pe email, telefonic la 0786.329.268 (Valeria, depozit haine sh), solicitati oferta haine second hand si/sau incaltaminte sh colecta originala (nesortata) sau lavete bumbac pentru uz industrial. Vizitati-ne direct la depozitul din Slobozia, iar noi va vom prezenta marfa second hand si vom recomanda pe cele potrivite produse corelate cu nevoia curenta a afacerii dvs.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *